poniedziałek, 13 stycznia 2014

Pawi ogon / Peacock Tail

Nowy Rok! Nowy dom! Nowa energia! :)

Miedzy swietami Bozego Narodzenia na Nowym Rokiem musialam się przeprowadzić, ponieważ wlasciciel wynajmowanego domu zdecydowal się go sprzedac.. To chyba najgorszy okres w roku na takie zmiany ale udalo się! W tym miejscu chcialam podziekowac mojej mamie, siostrze - ktore pomogly mi "przetachac" tone "drobiazgow", Grzesiowi - ktory wspieral mnie z drugiego konca swiata oraz wszystkim, ktorzy brali w tym zamieszaniu udział :) DZIĘKUJĘ! 

Po wielkim swiąteczno-przeprowadzkowm zamęcie zateskniłam za maszyna. Wynikiem tej tesknoty jest taka oto wielofunkcyjna spódniczka pod tytulem "Pawi ogon" :)







ps. gdyby ktos się zastanawial czy mozna sie przeprowadzic z ubrana choinka to odpowiedz brzmi TAK - przetestowalam  :)


5 komentarzy:

  1. Przepiękna suknia:) Gratuluję udanej przeprowadzki, no i podziwiam ubraną choinkę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuje! Haha ja tez podziwiam, ze wpadlam na taki pomysl bo plan byl - rozebrac :D

      Usuń