wtorek, 1 lipca 2014

Szykuje się duża impreza :) Part 3

Tym razem przyszedł czas na coś dla mnie. Poszalałam! Kupiłam cudna niebieska tkaninę w różyczki i zestawiłam ją z różową tkaniną w biale kropki, a co! Jak szaleć to szaleć :)

COŚ wygląda mniej więcej tak :)


Sukienunie szyło się całkiem przyjemnie poza małą wpadką z dolną różową listwą, którą podkleiłam z jednej strony. Po przyszyciu jej do sukienki listwa brzydko się marszczyła. Nie pomogło też przyszycie plisy tak aby strona podklejona była od zewnątrz. Ostatecznie przestębnowałam ją w kolo 5 razy w równych odstępach - POMOGŁO! :)




A tu stan przed :P wraz z zaplanowanymi dodatkami. Rozważam jeszcze dodanie cieniutkiego granatowego paseczka...


I jak zwykle kilka foteczek pamiątkowych :)




ps. Został mi maleńki kuponik tych cudnych różyczek i już mam pomysł jak go wykorzystać.
Ani centymetr nie może się przecież zmarnować! :D


4 komentarze:

  1. super :) z kropeczek jeszcze sponeczka lub opaska z kokardka ;) tez musze sobie uszyc sukienke na wesele... czas goni a mi nadal brak pomyslu

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale super sukienka!! Bardzo mi się podoba, kropeczki z różami ciekawie wyglądają :)

    Pozdrowionka!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna ładna tkanina zawsze dużo daje.

    OdpowiedzUsuń